E-poe lilacnailshop.ee (edaspidi Lilacnailshop) omanik on LA BELECO ESTONIA OÜ (registrikood 16518519).
Aadress: Luha 9, Raasiku, 75203, Harjumaa, Estonia.
Telefon +372 55 628 375, e-post:labeleco@mail.ee

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Müügitingimused kehtivad Lilacnailshop kaupade ostmisel.
1.2 Kaupade ostmisel kinnitab ostja, et ta on lugenud müügitingimusi ning nõustub nendega.
1.3 E-poes Lilacnailshop.ee müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.4 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5 Teave kauba kohta on esitatud Lilacnailshop e-poes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse kogumaksumus,
mille saab tasuda turvaliselt pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.3 Makseid vahendab Montonio Finance OÜ.
2.4 Müüjal (Lilacnailshop.ee) puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
2.5 Tellimus jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe lilacnailshop.ee arvelduskontole.
2.6 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul vastava teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome
3.2 Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost, Omniva, DPD.
3.3 Tasuta kohaletoimetamine Eestis alates 59 € ostust. Välismaale alates 150 € ostust.
3.4 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.5 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.
3.6 Lilacnailshop.ee ei vastuta tarnete hilinemise eest, mis on tingitud tarnijast sõltuvatel põhjustel.
3.7 Tarned Eestist välja teostatakse 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada
kuni 45 kalendripäeva jooksul.
3.8 Kui ostja valib kauba kättetoimetamise teenuse, kohustub ta esitama täpse kohaletoimetamise aadressi.

4. Taganemisõigus

4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sooritatud tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu küünehooldustoodetele, mis on avatud ja/või mis on kasutatud,
kuna tegemist on kosmeetika tarvetega ning nendele laienevad eraldi hügieeni- ja kasutusnõuded, mis edastatakse müüja poolt iga toote kohta eraldi.
4.3 Kauba tagastamiseks tuleb vabas vormis avaldus edastada e-posti aadressile labeleco@mail.ee hiljemalt 14 kalendripäeva
jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja välja arvatud juhul kui kaup ei vasta tellitule
(nt vale toode või defektne toode). Kauba tagastamise avaldus tuleb esitada 14 kalendripäeva jooksul kauba saamisest.
Kauba tagastamisel läbi vedaja tuleb Veebipoele (lilacnailshop.ee) esitada vastav tõend mittevastava kauba üleandmisest vedajale.
Lilacnailshop tagastab mittevastava kauba kättesaamisel ja defekteerimisel hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul ostjalt saadud tasu.
4.4 Lilacnailshop võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni tagastatav kaup pole müüjani toimetatud,
tagastamise avaldus pole esitatud või puudub ka tõend tagastatava kauba vedajale üleandmise kohta.
4.5 Lilacnailshop e-poel on õigus taganeda tehingust ning nõuda ostjalt kaup tagasi, kui kauba hind on märgitud veebipoes eksituse
tõttu oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile labeleco@mail.ee
5.2 Lilacnailshop ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.3 Kui Lilacnailshop e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Lilacnailshop vastutab, parandab või asendab Lilacnailshop puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Lilacnailshop ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.4 Lilacnailshop vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
5.5 Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveameti tarbijakaebuste komisjoni poole,
kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€
(kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).
5.6 Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveameti poole saab pöörduda peale seda,
kui on esitatud kaebus Lilacnailshop e-poele ning Lilacnailshop.ee poolt pakutav lahendus ei rahulda klienti.

6. Vaidluste lahendamine

6.1 Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile labeleco@mail.ee.
6.2 Kui ostja ja e-pood Lilacnailshop ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel,
siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
6.3 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
6.4 Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
6.5 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Cart
Scroll to Top